Autorizācija

Lietotājvārds

Parole



Jūs neesiet reģistrējies?
Spiediet ŠEIT lai reģistrētos.

Aizmirsāt paroli?
Pieprasiet jaunu ŠEIT.

Shoutbox

You must login to post a message.

04/06/2023
Kaspars Kazemaks divreiz labo M35 400m barjeru rekordu Londonā. Priekšskrējienā 55.63,šodien finālā 55.32 (SEAA championship Walton)

21/03/2023
Ir veikts rezultātu pārrēķins pēc vecuma koeficientiem, un atrasti atbilstošie IAAF punkti. tas pie attiecīgā jaunuma:LSVS 60. SPORTA SPĒLES

03/03/2023
Sacensību oficiālā programma pievienota pie attiecīgā jaunuma.

09/02/2023
Nu var reģistrēties jūdzes soļojumam!

30/11/2022
Laikam 60.sporta spēļu programma.kas pumlicēta, ir projekts.

Shoutbox Archive

Viedoklis par konkursa kopvērtējumu

LVVA konkurssPublicēju savu saraksti ar Imantu Aizkalnu


Labdien!

Skatījos konkursa rezultātu apkopojumu sprinteriem un manuprāt tas neatbilst konkursa nolikumam,jo sprinterim vērtējumā tiek ieskaitīti rezultāti gan 100m,gan 400m skrējienos,lai gan nolikumā teikts,ka sportista rezultāts tie vērtēts vienā (100m)vai otrā (400m)disciplīnā,bet nevis abās vienlaicīgi.Pēc pašreizējā vērtējuma, piedaloties divās sacensībās var savākt nepieciešamās četras ieskaites.Jā,tā pati situācija ir ar gargabalniekiem.Lēkšanas un mešanas disciplīnās vērtē katru disciplīnu atsevišķi un lai reāli konkurētu jāpiedalās vismaz četrās sacensībās.

Ar cieņu,Imants Aizkalns.


Labrīt!

No Jūsu atbildes tā arī nesapratu-par pareizu uzskatāt manus iebildumus pret vienlaicīgu rezultātu ieskaitīšanu gan 100 m gan 400 m,vai arī to,kas publicēts rezultātu apkopojumā.

Imants.


From: janvaz@inbox.lv [mailto:janvaz@inbox.lv]
Sent: Friday, October 04, 2013 5:35 PM
To: Imants Aizkalns
Subject: Re: Par konkursa rez.apkopojumu.

Labdien!
Manuprāt viss pareizi. Tieši tā arī bija paredzēts.
Jānis


Labrīt!

Nesaprotu,kādēļ jūs neskataties,kas rakstīts konkursa nolikumā,bet norādat uz programu,kuru pats esat sastādījis,kļūdaini izprasdams nolikumā rakstīto.Martā jau konkursa nolikums tika apstiprināts un diskusiju rezultāts redzams nolikuma tekstā.Iespējams,ka skrējēji var piedalīties konkursā jebkurā viņiem piederošā disciplīnā,bet tās ir jāuzskaita atsevišķi un sezonas beigās konkursā ieskaitīt to,kurā iegūts vairāk punktu.

Piedodat par manu nepiekāpšanos,bet līdz šim jūsu paskaidrojumi mani neapmierina.Vai tiešām jāpieaicina latviešu valodas speciālists,lai palīdzētu izprast nolikuma tekstā rakstīto.

Ar cieņu,Imants.


From: janvaz@inbox.lv [mailto:janvaz@inbox.lv]
Sent: Tuesday, October 08, 2013 5:30 PM
To: Imants Aizkalns
Subject: RE: Par konkursa rez.apkopojumu.



Labdien!
Pareizi ir, kā programma rāda. Pamatojums-diskusijas LVVA valdes sēdē martā.
Jānis


Labrīt!

Jūsu ideja par sprinteru un gargabalnieku uzrādīto rezultātu uzskaiti-visu distanču rezultātu summēšanu ir bijusi netaisnīga pret metējiem un lēcējiem,bet tad nolikuma tekstā bija jāizmaina viens vārdiņš- vai jānomaina ar un.Pašreiz lēcējiem un metējiem,kā jau rakstīju,četras ieskaites jākrāj visas sezonas garumā (tas namaz nav tik vienkārši,ņemot vērā lielos ceļa izdevumus un ierobežoto laiku).Toties skrējējiem pietiek ar divām sacensībām.Par šo nevienlīdzīgo punktu uzskaites metodi man ir bijušas sarunas ar citiem sportistiem.Kā jau iepriekš minēju,šajā divdomīgajā situācijā,kad būtu daļēji ievērots nolikuma punkts par visu distanču nošķiršanu vienai no otras (saikļa vai nozīme ievērota),punktus par sasniegtajiem rezultātiem katrā distancē katram sportistam būtu nepieciešams uzskaitīt un summēt atsevišķi,bet sezonas beigās skrējējs piedalalītos konkursā ar to distanci,kurā sasniegta lielākā punktu summa.

Saprotat mani pareizi-nevar tā vienkārši ignorēt LVVA izstrādāto nolikumu un izlikties,ka viss ir kārtībā.Šāda attieksme tikai diskreditētu šo pasākumu.Varbūt, apspriežot to, tiešām tika panākts,ka skrējēju rezultātus visās distancēs summēs kopā,bet izmainīt nolikuma tekstu tika aizmirsts.Nezinu vai esat par šo, manis uzsākto strīdu, runājis ar LVVA vadību.Gribētos,lai viņi ir informēti.

Ar cieņu,Imants.

From: janvaz@inbox.lv [mailto:janvaz@inbox.lv]
Sent: Wednesday, October 09, 2013 6:15 PM
To: Imants Aizkalns
Subject: RE: Par konkursa rez.apkopojumu.

Citējot Imants Aizkalns :

Labrīt!

Nesaprotu,kādēļ jūs neskataties,kas rakstīts konkursa nolikumā,bet norādat uz programu,kuru pats esat sastādījis,kļūdaini izprasdams nolikumā rakstīto.Martā jau konkursa nolikums tika apstiprināts un diskusiju rezultāts redzams nolikuma tekstā.Iespējams,ka skrējēji var piedalīties konkursā jebkurā viņiem piederošā disciplīnā,bet tās ir jāuzskaita atsevišķi un sezonas beigās konkursā ieskaitīt to,kurā iegūts vairāk punktu.

Piedodat par manu nepiekāpšanos,bet līdz šim jūsu paskaidrojumi mani neapmierina.Vai tiešām jāpieaicina latviešu valodas speciālists,lai palīdzētu izprast nolikuma tekstā rakstīto.

Ar cieņu,Imants.
Starp citu ta bija mana idejapar sprinteriem un gargabalniekiem, ko LVVA valde akceptēja



Tik tālu sarakste! Tālak mani komentāri. Gribu zināt citu ieinteresēto personu viedokli@!


Par lecēju un metēju diskrimināciju, kā to raksta Imants.
Tieši otrādi tiek diskriminēti sprinteri, vidusdistančnieki un gargabalnieki, jo viņiem arī gribētos kopvērtējumu gan 100m, 400m, 1500m un 5000m atsevišķi, bet līdzekļi to neatļauj!
Neķersim "valodas blusas",uztversim vārdiņu vai, kā disjunkciju.
Protams ka valde zina par sprinteru un gargabalnieku rezultātu uzkaites principiem. Es taču pats piedalījos valdes sēdē, tā taču ir mana ideja!

Komentāri

15 #1 Maestro50
10/10/2013 21:55:11
Pilnībā piekrītu Aizkalna kunga viedoklim. Atsevišķi jāizdala skriešana un soļošana pa disciplīnām, līdzīgi kā metējiem un lēcējiem.
15 #2 Maestro50
11/10/2013 14:17:14
Vēl jautājums šai sakarā. Kāpēc LVVA konkursā piedalās, bet netiek apbalvoti tie sportisti, kas ieguvuši godalgotu punktu summu kādā no veidiem, bet nav LVVA biedri? Tas būtu tas pats, kas nedot medaļās Olimpiādēs, pasaules vai Eiropas čempionātos, Dimanta vai citās līgās, ja laureāts NAV konkrētās korporatīvās organizācijas biedrs. Ja nedod balva ne LVVA biedriem, tad NAV jēgas viņu rezultātus iekļaut šo vērtējumu tabulās. Un vēl. Par vecuma koeficientiem. Tie dažādās sacensībās ir dažādi, piem, Valmierā.. šķēpa mešanas koeficienti ir savādāki, kādi tie bija Koknesē vai Jēkabpilī.. bet tad tak dod dažādus gala rezultātus un dažādas punktu summas...
15 #3 Maestro50
11/10/2013 14:26:37
Piemērs par dažādiem vecuma koeficientiem...
šķēpa mešana... I.Dundurs... sacensībās Koknesē jūnijā k=1.4167, sacensībās Valmierā jūlijā k=1.694 , sacensības Koknesē septembrī k= 1,4454.. V.Cela... sacensībās Koknesē jūnijā k=1,562 , bet sacensības Valmierā jūlijā k=1,7465...
15 #4 Maestro50
11/10/2013 14:39:40
Visas 3 šīs sacensības ( Koknese jūnijs, Valmiera julijs un Kokneses metēju sacensības septembrī) ir LVVA konkursa ieskaites sacensībaas... bet koefienti dažādi... vēl var saprast, ja mainās PILNO GADU skaits... bet ja nemainās, bet dažādi koeficienti (kā piemēram Valmierā), ko tad??
15 #5 Maestro50
11/10/2013 16:21:25
Piekrītu tam. Bet dažas vērtējuma un kritēriju nianses gan vajadzētu pārskatīt.
1 #6 admin
11/10/2013 17:39:37
Koknese
Valdis Cela ind 65 1.562 34,87 54,47 4 731
Valmiera
Valdis Cela Ventspils VK 65 1.562 32,38 50,58 1 677
No kurienes Maestro rāvis komentārā minētos koeficientus nezinu.
Paskaties taču protokolus!
1 #7 admin
11/10/2013 17:42:57
Kaut ko vairāk pakomentēšu oktobra beigās, kad būs brīvs laiks, bet Jūs rakstiet, izsakiet priekšlikumus nākamā gada konkursam.
1 #8 admin
11/10/2013 17:51:23
Distance nav nošķirtas. No visām sezonas laikā veiktajam distancēm( iespējami 9 rezultāti), tiek atlasīti 4 rezultati ar lielāko punktu skaitu. Tad punkti tiek summēti.
Kāpēc distances tika apvienotas vienā vērtejumā? Tapēc ka nebija vairāk naudiņas kausiem!
Piemēram 3-soļlecējas arī būtu pelnījušas kausu.
Vēl par pieminēto diskriminaciju. Redzētu kādu dziesmu dziedātu lodes grūdēji un diska meteji, ja viņus palaistu viena vertejumā.
15 #9 Maestro50
11/10/2013 22:02:26
Valmieras sacensību koeficientus ņēmu no šīs lapas REZULTĀTU sadaļas, kur Valmieras sacensību rezultāti....
15 #10 Maestro50
11/10/2013 22:07:28
Valdis Cela -1948 - iesk. grupa V7- rez. 32,38 - koefic. 1,7465 - gala rezultāts 56,55

Pievienot komentāru.

Lūdzu autorizējaties lai pievienot komentāru.

Reitingi

Reitings ir pieejams tikai lietotājiem.

Lūdzu, ielogojatiesvai reģistrējieties lai varētu balsot.

Nav pievienoti reitingi.
Ielādes laiks: 0.06 sekundes
5,966,949 Unikāli apmeklētāji